دسته‌بندی نشده

کاغذ دیواری و مزایا و معایب آن

استفاده از کاغذ دیواری روز به روز در حال افزایش است. بسیاری از مردم استفاده از کاغذ دیواری را به رنگ کردن دیوار ها ترجیح میدهند. یکی از این دلایل این است که کاغذ دیواری را میتوان در طرح ها و رنگ بندی های مختلف یافت. اگر بخواهیم از رنگ کردن استفاده کنیم صرفا باید به یک رنگ بسنده کرد اما با کاغذ دیواری میتوانیم از  طرح های زیبا و متنوع و متناسب با سلیقه خود استفاده کنیم و تغییر شگفت انگیزی در دکوراسیون خود ایجاد کنیم. دلیل دیگر استفاده از کاغذ دیواری این است که به راحتی نصب میشود و بوی رنگ نمیدهد اما رنگ کردن ممکن است چند روزی طول بکشد پس با استفاده از کاغذ دیواری هم میتوان در وقت صرفه جویی کرد و هم اینکه به نتیجه دلخواه خود برسیم. برای هر قسمت از خانه میتوانیم کاغذ دیواری متناسب با آن قسمت را تهیه کنیم. اگر از کاغذ دیواری مرغوب استفاده کنید به سادگی میتوان آن را تمیز کرد در صورتی که تمیز کردن دیوار رنگ شده زمان بر است. استفاده از کاغذ دیواری برای دیوارهایی که بیشتر در معرض کثیف شدن هستند خیلی مناسب تر است مثل دیوار های آشپزخانه.

درست است که مزایای کاغذ دیواری نسبت به رنگ از معایب آن بیشتر است اما باید با معایب آن نیز آشنا شد. اگر قسمتی از کاغذ دیواری آسیب ببیند ناچاریم کل کاغذ دیواری را عوض کنیم اما در رنگ کردن اگر رنگ قسمتی از دیوار بریزد میتوانیم به راحتی آن قسمت را رنگ کنیم و نیازی نیست که بخواهیم رنگ کل دیوار را عوض کنیم. همچنین رنگ ها را به راحتی میتوان با لوازم خانه هماهنگ کرد اما هماهنگ کردن کاغذ دیواری با لوازم خانه کار آسانی نیست زیرا کاغذ دیواری ها طرح های بسیار متنوع و رنگ های مختلفی دارند.

به طور کلی استفاده از کاغذ دیواری هم به صرفه تر است و هم اینکه جلوه زیباتری را به خانه شما میدهد و شما میتوانید به دکوراسیون مورد علاقه خود برسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *